an nou, obiceiuri vechi…

01Jan09

“Secerisul a trecut, vara s-a isprãvit, si noi tot nu suntem mântuiti!”
(Ier 8:20)

Au mai trecut 365 de zile din viatza noastra. Unele au fost mai bune, altele au fost mai rele, dar parca toate au trecut lafel de repede. Lafel ca in ceilaltzi ani am facut de toate: am fost in tabere, am fost pe munte, am fost in vizite, ne-am jucat mult, am cantat mult atat in biserica cat si in afara, am fost la colinda unde am cantat parca cu atat entuziasm,  si a venit si revelionul.

Pentru mine revelionul este o concluzie a intregului an. In noaptea asta fiecare arata ce a acumulat un an intreg. Fiecare arata cat s-a schmbat, cat s-a apropiat sau s-a departat de Dumnezeu.

Azi 01.01.09, cu durere spun, ca am ajuns la aceeasi concluzie ca Ieremia. Am ascultat sute de predici, am facut studii, am fost la intruniri si conferintze, dar am ramas lafel. Am ramas lafel de EGOISTI (vrem sa ne simtzim doar noi bine) ,INDIFERENTZI (fatza de ceilaltzi), PLICTISITZI si parca cu tot mai PUTZINA DORINTZA DE A FI PLACUTZI LUI DUMNEZEU. Vrem doar sa primim si sa nu dam nimic. Versetul: “Tot ce voiti sã vã facã vouã oamenii, faceti-le si voi la fel…” care acum catziva ani era un motou, a devenit legenda. Am obosit sa mai investim in oameni, sa mai strangem comori pentru cer.

Spuneam zilele trecute ca sarbatoarea nasteii Domnului Isus Cristos este o sarbatoare a transfosmarii. Dar parca am ajuns si noi asemenea Corinteniilor: atunci cand ne intalnim laolalta in loc sa ne facem mai buni ne facem mai rai. Tot mai egoisti suntem, tot mai mult luptam pentru noi, tot mai putzin nu jertfim pentru cei de langa noi.

Zideste în mine o inimã curatã, Dumnezeule, pune în mine un duh nou si statornic! Nu mã lepãda de la Fata Ta, si nu lua de la mine Duhul Tãu cel Sfânt. Dã-mi iarãsi bucuria mântuirii Tale, si sprijineste-mã cu un duh de bunãvointã! (Ps 51:10-12)



One Response to “an nou, obiceiuri vechi…”

  1. Imi pare rau ca ultima noapte de 2008 si prima de 2009 la voi asta a descoperit.
    Multumesc DOmnului ca la noi a fost unitate, dragoste, pace si bucurie. Poate pentru ca am fost putini. Sau poate pentru ca noi am ales sa actionam in Iubire.
    Asa sa facem tot anul, si noi si voi!


Leave a Reply

