God’s Chisel

19Jun09


2 Responses to “God’s Chisel”

  1. 1 Eliza

    OK…..Thank you for this.

  2. 2 A.N.

    Da, e atat de adevarat mesajul transmis de aceast filmulet. E un mesaj profund pus intr-o forma “usor de digerat”. De fiecare data cand ma simt departe de Dumnezeu ma mai uit peste acest filmulet pentru ca imi aduce aminte ca eu niciodata nu l-am tinut eu pe El aproape de mine, ci El m-a tine aproape de El. Ca nu sunt Eu persoana care trebuie sa lucreze sfintenia in viata mea, ci Domnul este cel care face o lucrare atat de minunata.
    Sunt asa de mult lucruri de invatat de aici, aceasta a fost ideea care m-a miscat pe mine cel mai mult. Nu sunt eu in control, ci Domnul !
    Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile !!!!


Leave a Reply

